استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی

در این مقاله قصد داریم به بررسی اهمیت استفاده از گل و گیاه در خانه و نقش تاثیرگذار آن ها در جذابیت دکوراسیون داخلی منازل بپردازیم. اهمیت دلایل استفاده از  گیاهان و چگونگی استفاده از آن ها در خانه را بررسی خواهیم کرد.

گل و گیاه  در دکوراسیون داخلی

می توان از روش های ساده ای مثل استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون داخلی  برای بالابردن و بهبود کیفیت سبک زندگی  استفاده کرد. گیاهان نه تنها محیط خوبی را برای شما ایجاد می کنند.در منازل و حتی اداره ها از گیاهان برای بهتر کردن شرایط تنفسی استفاده می کنیم.

اهمیت استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون داخلی اداره ها

تحقیقات نشان می دهد که گل و گیاه در محیط اداری باعث افزایش بهره وری کارمندان می شود و بسیار می توان از آن ها استفاده کرد

 

تهویه بهتر

گیاهان همچنین به عنوان فیلترهایی عمل می کنند که سموم را از هوا جذب می کنند. بر اساس مطالعه انجام شده توسط ناسا، گیاهان خانگی می توانند این سموم را 50 تا 60 درصد کاهش دهند. همچنین برای پخش رطوبت در هوا مفید است. این کار باعث کاهش دما در دفتر شما می شود. و به طور کلی محیط برای کارکنان راحت تر می شود. به عنوان مثال، گیاهان نخل آرکا دارای زنجیره های بلند هستند. ذرات معلق در هوا را از بین می برد و آلودگی اداری را کاهش می دهد. برخی از کارخانه ها با اثرات منفی الکترونیک اداری مواجه هستند. رایانه ها و سایر دستگاه ها می توانند ذراتی را منتشر کنند که می تواند باعث تهوع و سردرد شود. با این حال، پوشش گیاهی پاپیتال ما را از این خطرات هوا محافظت می کند. در نهایت، گیاهان پوتوس طلایی می توانند ازن تولید شده توسط دستگاه های کپی و فکس را تحمل کنند.

گیاهان به کاهش نویزهای محیطی کمک می کنند.

گیاهان به عنوان بافر طبیعی عمل می کنند. این می تواند به کاهش سطح سر و صدای اطراف شما کمک کند. مطالعات نشان می دهد که گیاهان در محیط های دکور اداری 5 دسی بل صدا را کاهش می دهند. بنابراین، علاوه بر تمام مزایای ذکر شده در بالا، گیاهان می توانند به کاهش احساس تراکم و آلودگی صوتی کمک کنند. در این زمینه گیاهان با برگهای ضخیم و پهن موثرتر هستند.

گیاهان جزء تزئینی دکور اداری هستند

یکی دیگر از تاثیرات گیاهان در طراحی دکوراسیون اداری، سرزندگی و تقویت دفتر است. آثار هنری رایج، تصاویر، نقاشی ها و غیره می توانند تأثیر مثبت داشته باشند. اما در اینجا گیاهانی وجود دارد که می توانند فضای اداری شما را نجات دهند.

دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی راهیل هنری

 

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و