ایده های دکوراسیون ویلا در کوهستان

طراحی دکوراسیون در مناطق کوهستانی، یکی از جذاب ترین و پر چالش ترین سوژه هایی  است که امکان تجربه‌ فوق العاده ای از زندگی در مناطق سرد سیر را برای شما فراهم می‌کند. مناطق سرد سیر و کوهستانی با مناظر بی نظیر هوای پاک و فضای پر از آرامش، انتخاب بسیاری از افراد با سلیقه خوب برای ساخت بنا است. در ادامه چند ایده ناب و جذاب را برای طراحی ویلا در مناطق کوهستانی و سرد سیر معرفی خواهیم کرد. ویلا در کوهستان

ویلا در کوهستان

ویلا در کوهستان

از منظره لوکیشن کاملا استفاده کنید

 

در طراحی دکوراسیون داخلی در معماری مناطق کوهستانی باید توجه ویژه ای به مناظر فوق العاده اطراف داشته باشیم و با پنجره های مناسب منظره از آن ها بهره ببریم . بنابراین استفاده از پنجره های قدی و عریض در این معماری ها بسیار توصیه می شود . با این کار نور کافی را وارد خانه می کنید و می توانید از مناظر طبیعی اطراف خانه استفاده کنید و لذت ببرید.

معماری در کوهستان

از چوب در قسمت های مختلف طراحی استفاده کنید

چوب یکی از بهترین متریال ها برای طراحی دکوراسیون در مناطق سردسیر و کوهستانی است که توصیه می شود. همچنین عمر بالا و دوام بالای آن ها باعث حفظ گرمای خانه می شود و سرما را کمتر از آهن جذب می کند.

در اینصورت در تابستان هوای گرم و در زمستان هوای سرد را به خانه وارد نمی کند و این یک تجربه عالی از زندگی در کوهستان را به ارمغان خواهد اورد.

 

سقف های شیب دار

به علت بارش های پرتکرار و سنگین باران و برف در مناطق سردسیر پیشنهاد می شود از سقف های شیب دارد استفاده کنید تا هم در زمان برف و بوران به مشکل نخورید و هم نهایت استفاده را از گرمای انرژی خورشید در طی روز داشته باشید.

معماری درکوهستان

از دیگر مواردی که می توانید برای طراحی ویلا در مناطق کوهستانی استفاده کنید را در ادامه عنوان می کنیم

  • استفاده از شومینه برای سیستم گرمایشی
  • استخر و سونا گرمایشی
  • استفاده از بالکن های نیمه سرپوشیده
  • استفاده از چوب و آجر و سنگ های خاص در نمای بیرونی

 

 

دکوراسیون داخلی راهیل هنری

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و