مبل‌های راحتی در دکوراسیون ویلا

دکوراسیون ویلا یکی از خاص‌ترین بخش های کار یک طراح داخلی است. با استفاده از المان های کلاسیک در طراحی داخلی می‌توانید بهترین نتیجه را در طراحی خود به دست آورید

یک ویلای زیبا یعنی یک ویلای راحت. این یک موضوع انکار ناپذیر است که وقتی شما یک ویلای گران قیمت می‌خرید، دوست داری در آن راحت باشید. طراحی دکوراسیون داخلی ویلای شما باید به گونه‌ای باشد که به خوبی هم تأمین کننده راحتی شما باشد و هم حس درخشان اشرافیت را در طراحی دکوراسیون داخلی به شما منتقل کنید.

دکوراسیون ویلای شما با در نظر گرفتن انواع مبلمان برایتان شروع می‌شود. در طراحی مبلمان برای ویلا باید به چند نکته مهم توجه کرد. این نکات را ما در این مقاله سایت راهیل هنری در اختیار شما می‌گذاریم. اما باید بدانید که استاندار‌های راهیل هنری در دکوراسیون ویلا بسیار فراتر از مطالبی است که در این مقالات می‌خوانید. برای همین حتما به شما توصیه می‌کنم با موسسه ما تماس بگیرید تا خلاقانه‌ترین ایده‌ها را در اختیار شما بگذاریم.

 

طراحی مبلمان برای یک ویلا

برای آن که بهترین نتیجه را در کار دکوراسیون داشته باشیم ما ابتدا به محیط و مشتری خود نگاه می‌کنم. شرایط مشتری و همین طور خواسته‌های او و البته هزینه‌ای که می‌خواهد برای دکوراسیون ویلای خود در نظر بگیرد. همه این موارد می‌تواند در انتخاب‌های ما تأثیرگذار باشد. یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی که ما در دکوراسیون باید در نظر بگیریم، این است که ویلا جایی است برای زندگی راحت و شیک. این دو عاملی است که باید برای یک ویلا به خوبی فراهم شود.

ست‌های مبل کلاسیک به عنوان اصلی‌ترین المانی که فضای یک ویلا را می‌سازد، عملا درخشان ترین المان‌هایی است که می‌تواند در طراحی داخلی یک ویلا به کار گرفت. اما ست‌های مبلمان کلاسیک با منبت کاری‌ها و تزئیناتی که در آنها به کار می‌رود چندان جایی برای لم دادن و راحت بودن نیست. این ست‌ها را باید در یک یا دو بخش از دکوراسیون ویلا جای داد تا با آنها از مهمان‌های رسمی خود پذیرایی کنید و البته اوج تجمل و درخشش ویلای خود را روی این بخش متمرکز کنید.

 

Furniture design for a villa Furniture design for a villa Furniture design for a villa

 

اما بعد از آن که ست با کلاس خود را در به درستی در مرکز توجه خانه خود قرار دادید وقت آن است که یک مبلمان راحتی را در گوشه‌ای برای نشستن با خانواده و دوستان قرار دهید. تجربه به ما در طراحی دکوراسیون داخلی ثابت کرده است که اگر تمام دکوراسیون را وقف یک تم خاص کنید، بعد از مدتی از آن تم خسته می‌شوید. چرای این خستگی، تنها در این نهفته است و آن هم این است که هیچ سبکی به تنهایی پاسخگوی تمام نیاز‌های شما نیست و باید از المان‌های سبک‌های دیگر نیز در سبک معماری داخلی خود استفاده کنید. البته این استفاده از المان‌های گوناگون باید با رعایت هارمونی میان این سبک‌ها باشد. شناخت عمیق سبک‌های مختلف طراحی داخلی می‌تواند هر محیطی را در اوج هماهنگی سبک طراحی و تأمین نیاز رفاهی و زندگی ساکنان محیط قرار دهد.

حال به بحث اصلی خود برگردیم، انتخاب یک ست مبل راحتی مناسب برای طراحی داخلی ویلا زیبای خودمان. اول از همه ما باید رنگ غالب محیط را به دست آوریم. رنگی تیره تر و در عین حال مکمل رنگ اصلی مبلمان پذیرایی و مرکزی، می‌تواند بهترین انتخاب باشد. بعد از انتخاب رنگمان می‌توانیم به سراغ طرح مبل راحتیمان برویم.

هماهنگ‌ترین ست‌های مبلمان راحتی با دکوراسیون کلاسیک یک ویلای زیبا و پر نور، ست‌های راحتی است که از المان‌های‌ چوبی مانند جلو مبلی و پایه‌های چوبی در ساختار خود استفاده می‌کنند.

تکرار یک المان قوی مانند چوب در هر دو ست، با رنگی نزدیک به یک دیگر، می‌تواند هارمونیی از بافت را برای ست راحتی شما به وجود آورد. همین هارمونی بافت با یک میز جلو مبلی بسیار مدرن نیز، می‌تواند به اوج خود برسد. حرکت از ست کلاسیک به سمت ایده مدرنیستی به کار رفته در این جلو مبلی، می‌تواند حرکت را بین دو ست مبلمان راحتی و کلاسیک را کامل کند. درک درست این دو سبک و در عین حال به کارگیری متناسب آنها می‌تواند حال و هوای خوبی را به دکوراسیون ویلای شما بده.

نکته مهمی که در پایان این مقاله باید برای شما بگوییم این است که، حتما در دکوراسیون ویلا فاصله مبلمان‌های مدرن و کلاسیک را از یک دیگر بیشتر کنید. زیرا این گونه به خوبی حرکت بین دو سبک را می‌توان با چشم گرداندن در کلیت محیط درک کرد. این ایده سایت راهیل هنری در دکوراسیون ، می‌تواند همین امروز برای شما اجرا شود فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و