طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن باید بر اساس مدل‌های استاندارد روز دنیای دکوراسیون انجام شود. از سلایق خود در این باره با طراح دکوراسیون صحبت کنید.

برای خرید کابینت‌های جدید آشپزخانه و تغییر دکوراسیون باید نکاتی را بدانید. این نکات به شما کمک می‌کند که اگر می‌خواهید آشپزخانه شیک و مدرنی داشته باشید، چه موضوعاتی را در نظر بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید و نکاتی را درباره طراحی کابینت آشپزخانه بخوانید.

سبک مدرن بیشتر طرفدار ساده بودن است. ساده و شیک! در کنار این ظاهر زیبا باید به کاربردی بودن آن هم توجه داشته باشید. امروزی برای طراحی هر فضایی به سبک مدرن، سعی بر ساده بودن آن و دوری از هر گونه جزئیات هستند. اما این سادگی در عین حال می‌تواند به شدت چشمگیر و زیبا باشد. اگر آشپزخانه شما متراژ کمی دارد و به عنوان یک آشپزخانه کوچک است، می‌توانید برای کابینت آشپزخانه از از جنس‌ها هایگلاس انتخابی داشته باشید. کابینت‌های هایگلاس به دلیل براق بودن، می‌توانند نور را در محیط منعکس کنند و در نتیجه متراژ آشپزخانه شما را بیشتر و بزرگ‌تر نشان دهند. شما با این ترفند ساده برای طراحی داخلی آشپزخانه می‌توانید یک فضای دلباز داشته باشید.

یکی از مراحل جذاب دکوراسیون داخلی منزل طراحی فضای آشپزخانه است. این قسمت از خانه که مهم‌ترین قسمت است، باید به بهترین شکل ممکن طراحی شود. این‌جا فضایی است که برای صرف غذا با خانواده خود گرم صحبت می‌شوید یا لحظاتی را برای سرو یک قهوه خوش‌دم سپری می‌کنید.

طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن

اگر با سبک‌های مدرن در دکوراسیون آشپزخانه، میانه بهتری دارید، می‌توانید قلب خانه خود را به سبک مدرن بچینید. اما تنها این چیدمان نیست که در این امر تاثیرگذار است. شما علاوه بر معماری ساختمان به سبک مدرن باید وسایل و لوازم خانه را هم به سبک و شکل مدرن خریداری کنید. این سبک از دکوراسیون امروزه بسیار محبوب شده، چرا که طرفداران آن بر این باورند که با دکوراسیون مدرن می‌توانند گوشه‌ای از مد روز را درون خانه خود داشته باشند.

احتمالا اگر از یک بانو بپرسید که مهم‌ترین اصل در یک آشپزخانه استاندارد چیست؟ به شما پاسخ دور از انتظاری ندهد؛ خب معلوم است؛ آشپزخانه است و کابینت‌های آن. کابینت‌ها به قدری در دکوراسیون قدرت دارند که حتی با تغییر رنگ آن‌ها می‌توان جلوه دیگری برای آشپزخانه ایجاد کرد. اگر می‌خواهید کابینت‌های آشپزخانه خود را به شکل مدرن داشته باشید، باید با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا شوید که در ادامه آن‌ها را برایتان ذکر می‌کنیم.

ویژگی‌های کابینت مدرن

کابینت‌های مدرن دارای انواع مختلفی مانند هایگلاس، مات، براق، طرح چوب و بدون دستگیره هستند. هر کدام از این مدل‌ها با توجه به معماری و فضای مورد نظر انتخاب می‌شود. شما برای خرید انواع کابینت‌ها می‌توانید به سلیقه خود اعتماد کنید و البته بهتر است قبل از نهایی شدن خرید، با یک طراح دکوراسیون با تجربه مشورت کنید.

علاوه بر مدل، شما می‌توانید کابینت مدرن آشپزخانه خود را از رنگ‌های خاصی انتخاب کنید. بری هر سبکی از دکوراسیون رنگ‌هایی هستند که بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند. رنگ‌های محبوب در کابینت‌های مدرن سفید، خاکستری، مشکی، کرم و … هستند. البته گاهی به صورت جسورانه از برخی از رنگ‌های تند مانند آبی یا قرمز نیز در کنار رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. می‌توانید مابین کابینت‌های پایینی و بالایی از کاشی‌های زیبایی استفاده کنید که جلوه زیباتری هم به کابینت‌ها و به طور کلی آشپزخانه شما بدهد.

به صورت کلی ظاهر و شکل کابینت‌ها ساده و بدون جزئیات است. برای طراحی کابینت آشپزخانه مدرن باید درب‌های آن با دستگیره‌های کاملا ساده در نظر گرفته شود. البته بسیاری از مدل‌های شکیل آن، بدون دستگیره هستند و با فشار بر روی اهرم باز و بسته می‌شوند.

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و