طراحی دکوراسیون داخلی زیر زمین

در این مقاله قصد داریم راجع به اهمیت بسیار زیاد طراحی دکوراسیون زیر زمین ها صحبت کنیم. در بسیاری از خانه ها زیر زمین ها تبدیل شده اند به انباری های پر از وسایل و ابزار بلا استفاده که در آن جا قرار
می گیرد اما با دکوراسیون عالی این فضا به خصوص در خانه های ویلایی می توانیم از این بخش خانه ها که basement یا underground نیز نام دارند استفاده کامل کنیم. همراه باشید با دکوراسیون راحیل هنری.

 

دکوراسیون زیرزمین

در زیرزمین ها از رنگ های خنثی و یا خاکستری استفاده کنید

همان طور که قطعا خودتان دیده اید زیرزمین ها و بخش های زیرین خانه چون کمترین نور به آن قسمت ها می تابند و کاملا تاریک هستند باید از رنگ های خنثی استفاده کنیم تا به روشن شدن فضا کمک کند. برای داشتن فضای شاد و دلپذیز در محیط زیر زمین نیاز به دیوارها و اکسسوری بار رنگ خنثی و شاد احتیاج داریم.

دکوراسیون داخلی زیرزمین

پرده مورد استفاده در خانه های زیر زمینی

ممکن است بگویید که ممکن است اصلا زیرزمین پنجره ای نداشته باشد اما به شما توصیه می کنیم در بخش هایی از  زیر زمین از پرده ها و الگوی رنگ های شاد استفاده کنید پرده ها باعث کشیده شده فضا و یا بازتر دیده شدن فضا و بزرگ نر دیده شدن فضا خواهد شد.

دکوراسیون داخلی زیرزمین

پارتیشن بندی با مبلمان

در فضای کوچک زیر زمین ها نباید از دیوار کشی و یا پارتیشن بندی استفاده بشود و باید سعی کنید چیدمان مبلمان و اکسسوری را جوری در نظر بگیرید که زیر زمین را به بخش های مختلف تقسیم کنید. چیدمان گرد مبلمان می تواند یک راه حل خوب برای تقسیم بندی  زیرزمین داشته باشید.

دکوراسیون داخلی زیرزمین

اگر شما هم یک زیر زمین بلا استفاده در خانه خود دارید بهتر است همین الان به فکر دکوراسیون زیرزمین خانه خود باشید. مجموعه دکوراسیون داخلی راهیل هنری در خدمت شما هست تا بهترین ها را به شما ارائه بدهد.

دکوراسیون داخلی زیرزمین

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و