طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون اوپن

از مهمترین و ضروری ترین مکان ها در هر منزلی آشپزخانه  می باشد که چیدمان مناسب آن اهمیت بالایی دارد. آشپزخانه هایی که فاقد اپن می باشند، معماری و دیزاین خاصی دارند. در صورتی که شما یک سری نکات مخصوص به آشپزخانه های بدون اپن را رعایت نمایید، می‌توانید یک دیزاین زیبا و متفاوت را داخل آشپزخانه خود ایجاد کنید.

موقعیت آشپزخانه در منزل

آشپزخانه باید در قسمت شمالی- جنوبی یا شمالی- غربی قرارگرفته شود، چون با آشپزی کردن درون آشپزخانه گرم می‌شود بنابراین آشپزخانه باید در قسمت سرد منزل ساخته شود و اگر امکان ساختن آشپزخانه در این قسمت ها نباشد، باید از طریق بالکن به محیط باز راه پیدا کند. مکان آشپزخانه باید کنار اتاق غذا خوری و سالن پذیرایی یا باغچه سبزیجات و انبار مواد غذایی واقع گردد. بهتر است که آشپزخانه به محیط بازی کودکان و ایوان نیز نزدیک باشد. مثلا آشپزخانه در کنار در ورودی یا پارکینگ باشد، چون منتقل کردن محصولات غذایی و خوراکی تهیه شده به آشپزخانه با سهولت بیشتری انجام می شود.

دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

آشپزخانه های بدون اپن طراحی و دکوراسیون داخلی مخصوص به خود را دارند و اگر شما در طراحی دکوراسیون این مدل آشپزخانه ها نکاتی را رعایت فرمایید می توانید دکوراسیونی متفاوت را در فضای آشپزخانه خود ایجاد نمایید.

نکات طراحی آشپزخانه بدون اپن

کابینت بندی آشپزخانه بدون اپن

یکی از مهمترین وسایل درون هر آشپزخانه ای کابینت ها می باشند که بهتر است ابتدا شما برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود کابینت ها با طرح های زیبا و متفاوت را تهیه نمایید. چیدمان آشپزخانه بدون اپن نیز از دیگر نکاتی می باشد که برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و متفاوت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن باید به آن توجه نمایید.
کابینت های هایگلاس و براق سفید با خطوط موازی سادگی و نظم را به آشپزخانه بدون اپن شما به ارمغان می آورد. آشپزخانه ی بدون اپن بیشتر در معرض دید قرار گرفته و ایجاد نظم در آن با دقت در انتخاب مدل کابینت و طراحی کابینت آشپزخانه بدون اپن میسر خواهد گردید. داشتن کابینت های زیبا و مدرن در گوشه ای از منزل دیگر نیازی به اپن ندارد، اما به شرط آنکه مدل کابیینت هایگلاس و رنگ کابینت متناسب با سایر لوازم منزل نیز انتخاب شده باشد.

نورپردازی خوب

نور پردازی در آشپزخانه های بدون اپن بسیار مهم بوده و شما کافی است که چند چراغ با آویزهای بزرگ و کوچک متفاوت را درون آشپزخانه نصب نمایید تا بتوانید یک نورپردازی قوی را در دیزاین آشپزخانه خود ایجاد کنید. به کار بردن گل و گلدان های زیبا و رنگارنگ در دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن نیز می تواند تاثیر بالایی در دکوراسیون بگذارد. پس برای این‌که یک محیط متفاوت در آشپزخانه خود به وجود بیاورید و هم چنین انرژی مثبت را وارد آشپزخانه کنید از گل و گلدان های شیک و رنگارنگ استفاده نمایید

رنگ دیوار آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما تاریک و دلگیر می باشد بهتر است که دیوار های آن را رنگ بزنید، استفاده از رنگ های سفید و کرم می تواند زیبایی و جذابیت آشپزخانه شما را بیشتر کند و همچنین از طرفی به فضای آشپزخانه تان وسعت بیشتری ببخشد. در ادامه چند مورد از عکس دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن را مشاهده می فرمایید.

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و