طراحی و دیزاین پنت هاوس مدرن

دیزاین پنت هاوس بر اساس المان‌های مختلفی انجام می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم با سبک مدرن برای پنت هاوس آشنا شویم. مقاله ما را بخوانید.

پنت هاوس‌ها در آخرین طبقه ساختمان قرار دارد که معماری ساخت آن کاملا لوکس و پیشرفته است. مساحت این واحد از واحدهای زیرین خود کمتر است اما دارای امکانات بی‌‍نظیری مانند سونا، استخر، بالکن بزرگ و … هستند. پنت هاوس یک واژه انگلیسی به معنی خانه نقاش است. شاید جالب باشد از ارتباط آن بخواهید بدانید.

در گذشته‌های دور نقاش‌ها که از قشر ضعیف بودند، طبقات آخر ساختمان و زیر شیروانی را به دلیل مناسب بودن قیمت برای زندگی انتخاب می‌کردند. سپس در سال 1920 میلادی رشد شدید اقتصادی در نیویورک باعث شد تا خلاقیت و ابتکار در طراحی مکان های متفاوت شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

طراحی این واحدها آن‌قدر زیبا و متفاوت است که چشم مخاطب را به خود جذب می‌کند. معمولا برای فضاهای مختلف در پنت هاوس از گلدان‌های متنوع استفاده می‌کنند تا فضای شاداب و سر سبزی را در این فضا ایجاد کنند. البته بخش بزرگی را برای باغچه در قسمت بالکن هم در نظر می‌گیرند. متحول شدن طراحی داخلی ساختمان باعث شد ثروتمندان در انتخاب محل زندگی خود حساس‌تر شوند.

زیر ساخت باغچه در این طبقه خاص و اصولی است. چرا که آب دادن به گلدان‌ها باعث سنگین شدن خاک شده و گاهی ممکن است باعث رسیدن رطوبت به لایه‌های زیرین شود که در نهایت این رطوبت ظاهر سقف طبقه زیرین را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل لازم است برای پیاده سازی باغچه برای پنت هاوس با معماری متبحر مشورت کنید و از او کمک بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص پنت هاوس‌ها قرار دادن پنل خورشیدی و استفاده از انرژی خورشیدی است. فضای بزرگ پنت هاوس نیاز به برق زیادی هم دارد. به همین دلیل زمانی که این امکان وجود دارد که یک پنل برای تبدیل نیروی خورشیدی به نیروی برق باشد، بهتر است از این فرصت استفاده کرد و علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی‌های تموم شدنی از نعمت وجود نیروی خورشید استفاده کرد و علاوه بر آن از روشنایی بیشتری بهره برد. با این کار هزینه‌های زیادی هم برای صاحب پنت هاوس کسر می‌شود.

 

دیزاین پنت هاوس

پنت هاوس‌ها در طبقه آخرین ساختمان قرار دارد. حیف است که از چنین فضایی نهایت استفاده را نکنید. برای طراحی پنت هاوس روش‌های مختلفی وجود دارد. برای اجرایی شدن هم کدام از آن‌ها باید سلیقه صاحب واحد، فضای کلی و بودجه آن در نظر گرفته شود. در صورتی که برای دیزاین آن دچار سردرگمی شده باشید با کارشناسان مربوط با این کار حتما مشورت کنید و از تجربه چند ساله آنان کمک بگیرید.

 

Penthouse design Penthouse interior design

 

برای هر قسمت از پنت هاوس می‌توانید دکوری با سبک خاص بچینید. یکی از امتیازهای ویژه پنت هاوس، وجود بالکن‌های بزرگ است. برای طراحی پنت هاوس مدرن یک طراحی مدرن هم برای قسمت بالکن آن در نظر بگیرید. امکانات و وسایل پیشرفته برای بالکن انتخاب کنید. سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای داخل بالکن‌ها انتخاب کنید تا آسایش بیشتری را با کمک تکنولوژی داشته باشید.

 

دیزاین پنت هاوس به سبک مدرن

طراحی پنت هاوس‌ها با یک سبک‌های متفاوتی قابل اجراست. اما سبک مدرن برای چنین فضایی تمام نیازهای معماری آن را پاسخ می‌دهد. برای این که با سبک مدرن بیشتر آشنا شوید توضیح کوتاهی برایتان می‌دهیم. سبک مدرن از شیوه‌های نو و ابتکارهای تازه ایجاد می‌شود که با سبک متعارف کمی فاصله دارد. در این سبک پیشرفته بودن را با چشم می‌بینید و حس می‌کنید.

امروزه سبک مدرن در معماری داخلی ساختمان‌ها طرفداران زیادی دارد. کاربرد ساختمان چه اداری و چه مسکونی باشد، این سبک مورد پسند عده زیادی از افراد قرار می‌گیرد. این سبک ویژگی‌های خاصی دارد. برای مثال از خطوط ساده در طراحی آن استفاده می‌شود. تزئینات و تجملات زیاد در آن کاربردی ندارد. اما در عوض از تمامی امکانات مدرن و پیشرفته استقبال می‌کند.

در دیزاین پنت هاوس با سبک مدرن امکانات ویژه و پیشرفته‌ای به کار برده می‌شود. وسایلی که برای این سبک استفاده می‌شود با تکنولوژی امروزی فاصله نزدیکی دارد.

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و