طراحی داخلی خانه های دوبلکس

طراحی داخلی خانه های دوبلکس روش‌های متنوعی دارد. برای اجرایی شدن هر یک از آن روش‌ها بهتر است سلیقه صاحب خانه را در نظر بگیریم. مقاله ما را بخوانید.

خانه‌های دوبلکس به دلیل قیمت بیشتری که دارند لازم است برای دکوراسیون آن وقت بیشتری بگذاریم. با کارشناسان با تجربه‌تری مشورت کنیم و انرژی بیشتری به آن اختصاص دهیم. این خانه‌ها را می‌توان طوری طراحی کرد که به ارزش مادی آن اضافه کنید. البته لازم نیست برای طراحی آن دغدغه زیادی برای خود ایجاد کنید. این می‌تواند مانند یک تفریح باشد. تفریحی که نتیجه زیبایی آن را بعد از پایان کار شاهد می‌شویم.

برای طراحی داخلی ساختمان راه‌های زیادی داریم. انتخاب از بین آن‌ها با تنوع سبک‌هایی که وجود دارد، کار مشکلی است. گروه راهیل هنری با تجربه خوب در این زمینه به شما کمک می‌کنند تا از نتیجه کار انرژی خوبی بگیرید. شاید در خانه‌های قدیمی دیده باشید، که بر روی پله‌های خانه پوشش موکت را در نظر می‌گرفتند و برای مزین کردن آن چند گلدان بر روی پله‌ها قرار می‌دادند. اما امروزه خانه‌های دوبلکس نماهای دیگری از خود به ما نشان می‌دهند.

 

طراحی داخلی خانه

داشتن خانه‌های دوبلکس مزایا و معایبی هم دارد. یکی از معایب خانه‌های دوبلکس انتقال صدا برای طبقه دیگر است. در این ساختمان‌ها طبقه بالا توسط پله جدا می‌شود و امکان دارد شما نخواهید برای طبقه بالا درب جداگانه‌ای قرار دهید. به همین دلیل با هر صدای ایجاد شده در یکی از طبقات، سر و صدا در طبقه دیگر هم احساس می‌شود. اما مزیت‌های آن هم کم نیست. در برخی از خانه‌های دوبلکس این امکان را دارید تا قسمتی از طبقه دوم را مشاهده کنید. می‌توانید یک شیشه برای امنیت طبقه دوم نصب کنید. یا آن را از جنس چوبی سفارش دهید.

برای طراحی خانه دوبلکس می‌توانید در هر طبقه به صورت مجزا هماهنگی در دکوراسیون ایجاد کنید. برای مثال می‌توانید مهمانان خود را شگفت زده کنید. به طوری که با ورودشان به طبقه بالا وارد یک فضای متفاوت شوند. شما میتوانید از این فضا به بهترین نحو استفاده کنید. بر اساس سلیقه و نیاز خود این دو طبقه را به صورت مجزا بچینید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای خانه خود اجرا کنید، این است که برای هر طبقه یک سبک دکوراسیون در نظر بگیرید. طبقه پایین را به صورت مدرن و حتی مجلل بچینید و برای طبقه بالا سبک ساده و مینیمال را در نظر بگیرید. این تفاوت باعث جذابیت زیادی در طراحی خانه دوبلکس شما می‌شود.

 

خلاقیت به خرج دهید

خانه‌های دوبلکس دست شما را برای طراحی داخلی باز می‌گذارند. فضای راه پله که این دو طبقه را به هم وصل می‌کند می‌تواند گزینه خوبی برای خلق یک اثر هنری باشد. شما از تک تک پله‌ها می‌توانید برای پیاده سازی یک ایده استفاده کنید. یک سبک زیبا انتخاب کنید. طبق آن دیوار راه پله و حتی خود آن را بر اساس آن طراحی کنید.

برای مثال اگر طرفدار سبک سنتی هستید می‌توانید بر روی دیوار راه‌پله تابلوهای با همین سبک نصب کنید. امروزه استیکرهای متنوعی برای نصب بر روی پله‌ها تولید می‌شود. می‌توانید نمای جذابی به آن‌ها بدهید.

یک راه خلاقانه دیگر که می‌توانید انجام دهید این است که از زیر راه پله برای قرار دادن وسایل استفاده کنید. می‌توانید با یک کارشناس دانا صحبت کنید تا برای فضای خالی زیر پله‌ها چاره زیرکانه‌ای بیابد. می‌توان برای این فضا کمدهایی را برای ساخت سفارش دهید تا استفاده کاربردی از این فضا داشته باشید. در صورتی که فضای مناسبی زیر پله وجود داشته باشد می‌توانید یک کتابخانه کوچک زیر آن درست کنید. این کتابخانه می‌تواند نمای زیبایی به خانه دوبلکس شما بدهد

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و