دکوراسیون با سبک ترکیبی خلاقانه

سبک ترکیبی خلاقانه نیازمند آگاهی و تجربه است. کارشناسان گروه راهیل هنری می‌توانند برای این کار به شما کمک کنند تا بهترین تلفیق را از دکوراسیون به دست آورید.

ایجاد خلاقیت در هر موضوعی، آن را پر رنگ‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. تقریبا همه ما سبک‌های مختلف دکوراسیون را می‌شناسیم. هر کدام از آن حس و حال خاصی به ما می‌دهند. اما تا حالا فکر کرده‌‎اید که می‌توان با سبک ترکیب خلاقانه دکوراسیون داخلی جذاب‌تری به وجود آورد؟ برای مثال اگر به دو نوع از سبک ترکیبی خلاقانه در دکوراسیون علاقه دارید می‌توانید از ترکیب آن‌ها یک دکوراسیون خلاقانه ایجاد کنید که منحصرا برای خودتان باشد.

شما حق دارید خانه خود را به هر سبکی که می‌پسندید چیدمان کنید. خانه تنها جایی است که بعد از یک روز سخت کاری به آن پناه می‌برید. بنابراین چیدمان این فضا اگر باب میل شما باشد خستگی را از شما دور می‌کند و حال خوب و انرژی از دست رفته را به شما برمی‌گرداند. به طوری که پس از تمام شدن یک روز کاری برای رسیدن به خانه ذوق و شوق ویژه‌ای داشته باشید. اینجا همان جایی است که حال شما را خوب می‌کند. سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی تنوع زیادی دارند. قبل از انتخاب سبک دکوراسیون لازم است با انواع آن آشنا شوید تا بدانید کدام یک از این سبک‌ها با سلیقه و روحیه شما همخوانی بیشتری دارد.

 

راه‌هایی برای سبک ترکیبی خلاقانه

امروزه با مدرن شدن وسایل، آسایش برای زندگی ما بیشتر از قبل شده. فکرش را بکنید اگر می‌خواستید برای پخت و پز غذا و یا حتی گرم کردن آن به دنبال هیزم بگردید. هیزم‌ها را بشکنید و آن‌ها را در جای مخصوص قرار دهید. منتظر بمانید تا شعله بگیرد. سپس مشغول آشپزی شوید. این کار دردسرهای دیگری هم داشت. در و دیوار خانه شما پس از مدتی به رنگ زغال دیده می‌شد و هوای خانه را بیش از پیش گرم می‌کرد. اما تکنولوژی امروزی شما از دردسرهای این چنینی دور کرده تا حتی با استفاده از نیروی پاک برق بتوانید غذای خود را آماده خوردن کنید.

اما در زندگی‌های شهری امروزی با چنین موضوعاتی روبرو نیستید. گرچه که خیلی از افراد حس نوستالژی گذشته را بیشتر می‌پسندند. اما اجرا کردن آن دیگر مانند گذشته نیست. روش‌های مختلفی وجود دارد که شما بتوانید در عین آسایش، حال و هوای گذشته را برای خود زنده کنید. با چیدمان دکوراسیونی به سبک سنتی می‌توانید به این حس نوستالژی خود برسید. مثلا برای محیط آشپزخانه می‌توانید تمامی وسایل مورد نیاز را قرار دهید اما برای طرح کاشی‌ها، از کاشی‌های هفت رنگ در دکوراسیون استفاده کنید. به این صورت یک آشپزخانه مدرن در دل سبک سنتی خواهید داشت.

 

از سبک‌های مختلف استفاده کنید

دستتان برای ایجاد تنوع و خلاق بودن کاملا باز است. اما شاید انتخاب وسایل به سادگی برایتان ممکن نباشد. برای این کار لازم است با کارشناسان خبره دکوراسیون مشورت کنید تا راهنمایی‌های لازم را به شما جهت بهترین انتخاب وسایل بدهند. آن‌ها به راحتی شما را از گمراهی دور می‌کنند.

برای استفاده از سبک‌های مختلف ایجاد یک نقطه مشترک بین آن‌ها لازم است تمامی سبک‌ها را به صورت جداگانه بشناسید تا کاربرد آن‌ها را بدانید. هر چقدر میزان آشنای شما بیشتر باشد، تلفیق بهتری برای دکوراسیون خود به دست می‌آورید. در نهایت هر گونه دکوراسیونی که در فضای خانه شما اجرا شود باید با روحیات و سلیقه شما هماهنگ باشد. شاید این دکوراسیون چندین بار تغییر کند تا به سبک دلخواه شما برسد.

اسامی سبک‌های دکوراسیون را برای شما می‌گوییم: سبک دکوراسیون مدرن، مینیمال، امروزی، صنعتی، قرن بیستم، اسکاندیناوی، سنتی غربی، سنتی خاورمیانه، سنتی شرق دور، ترنزیشنال، فرانسوی، بوهمیان، روستیک، شبی شیک، هالیوودی، ساحلی، ایران باستان، یونان باستان و …

تمامی این سبک‌ها داستانی برای خودشان دارند. در زمان‌ها و کشورهای مختلف مورد توجه بوده‌اند. اما بسیاری از آن‌ها امروزه هم مورد پسند خانه‌های ایرانی است. با تلفیق کردن هر کدام از آن‌ها با هم یک سبک ترکیبی خلاقانه و جذاب ایجاد می‌کند که خانه شما را چشمگیرتر کند.

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و