4 ترکیب رنگ پرطرفدار طوسی در دکوراسیون منزل!

رنگ خنثی پرطرفدار ترین رنگ در دکوراسیون داخلی. بدون اغراق بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ های دیگر برای ساخت بهترین ترکیب رنگ ها برای دکوراسیون داخلی می باشد . در این مقاله قصد داریم بهترین ترکیب رنگ ها با رنگ طوسی را برای طراخی بی نظیر دکوراسیون داخلی در سبک های معرفی خواهیم کرد. با دکوراسیون داخلی راهیل هنری همراه باشید. 4 ترکیب رنگ بی نظیر با ترکیب رنگ طوسی

4 ترکیب رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی

 

1. طوسی با زرد در دکوراسیون

یکی از محبوب ترین ترکیب رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی سبک های مختلف ترکیب رنگ دکوراسیون طوسی با زرد است. در این ترکیب رنگ بهتر است رنگ طوسی رنگ زمینه اصلی باشد و زرد رنگ مکمل ، ثانویه و جزئی برای جان بخشیدن و گرم کردن فضا استفاده کنیم به طور مثال می توانیم رنگ دیوار ها یا پارکت کف را طوسی رنگ و مبلمان را با ترکیبی از طوسی و زرد انتخاب بکنیم. این ترکیب را در اکسسوری ها نیز می توان در نظر گرفت.

 

2. طوسی با طوسی سیر یا روشن

با استفاده از طیف رنگی طوسی در دو توناژ رنگی در دکوراسیون داخلی می‌توانیدآرامش را به منزل خود ببرید و فضای دلنشنین و آرامی را بسیازید. در این روش برای آن که فضا کاملا سرد و بی روح نشوند باید در استفاده از رنگ طوسی در طیف های مختلف سیر و روشن مانند نمونه های زیر استفاده کرد.

ترکیب رنگ طوسی

3. طوسی با طیف رنگ آبی

رنگ آبی یکی از رنگ هایی است که طیف رنگی بسیار زیادی دارد و در ترکیب رنگ آبی با طوسی باد این نکته را درنظر بگیریم که بهترین رنگ آبی برای طیف رنگی طوسی ، آبی رنگی بین آبی کاربنی و سرمه ای است . یک آبی سیر که فضا را از سردی رنگ طوسی کاهش می دهد و یک ترکیب بی نظیر ایجاد می کند.

ترکیب رنگ طوسی

4. طوسی با طیف سفید مایل به کرم

یکی از دل پذیرترین طیف ها برای ترکیب با رنگ طوسی برای ایجاد یک فضای مدرن و پر از آرامش رنگ سفید شیری است که می توان به صورت طیف رنگ دیوارها با اکسسوری و یا مبلمان از این طیف رنگ استفاده کرد.

ترکیب رنگ طوسی

برای مشاوره گرفتن از تیم تخصصی دکوراسیون داخلی راهیل هنری می توانید با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی
رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی یکی از رنگ های زمینه ای و آرام برای استفاده در دکوراسیون داخلی است که به شما احساس دفاعی و